دسته‌بندی نشده

پایان نامه ارشد با موضوع : بررسی رابطه بین اضطراب رایانه ای و شکاف دیجیتالی دانشجویان دانشگاه آزاد …

  •  سایت ما حاوی حجم عظیمی از پایان نامه های مقطع ارشد می باشد برای جستجو در بقیه پایان نامه ها می توانید کلمه کلیدی مورد نظر خود را در سایت جستجو نمایید:

     
    Widget not in any sidebars
       

تکه ای از متن پایان نامه :

به شیوه ای متفاوت از نسل پیشین، بهره گیری می کنند(جانکو[۱] ، کاتان[۲]،۲۰۱۱، به نقل ازحریری،زمانی راد،۱۳۹۰)

شیفتگی نسل جوان به مظاهر فناوری اطلاعات و ارتباطات و بهره گیری گسترده آن ها از این فناوری ها کم و بیش در همه جوامع به نحو محسوسی مشاهده می گردد. دسترسی گسترده به فناوری اطلاعات امروزه به عنوان تفاوت اساسی نسل جوان امروز با نسل بیست سال گذشته قلمداد می گردد.(دیکر[۳]،۲۰۱۰) بعضی پژوهشها ( آنی[۴] و همکاران ،۲۰۰۷ وسوکر [۵]٢٠٠۵  ( یکی از جنبه های شکاف دیجیتالی را عامل سن دانسته اند. یافته های بعضی پژوهش های دیگر حاکی از تأثیر مؤثر تفاوت سنی(کلوژن[۶]، ۲۰۰۰، وایت [۷]و ویترال[۸]۲۰۰۰)در میزان فعالیت های رایانه ای افراد می باشد؛ به این ترتیب که در افراد مسن تر، دانش و علاقمندی به رایانه کمتر از جوان تر هاست. پژوهش “فلاناگین”[۹] و “متزجر”[۱۰] نیز نشان داد که افراد مسن کمترین میزان پذیرش و بهره گیری از فناوری اطلاعات و ارتباطات را دارند و بخش قابل ملاحظه ای از طبق گزارش ITU در سال ۲۰۱۱ از نظر شکاف جنسیتی در بهره گیری از اینترنت: در ایران :در سال ۲۰۰۹ ، مردان با ۴/۱۵ درصد و زنان با ۷/۱۱درصد  دارای شکاف جنسیتی در حدود  ۷/۳- درصد می باشند . بیشترین شکاف جنسیتی در استقاده از اینترنت درکشور ترکیه در سال ۲۰۱۰، با اختلاف ۲/۲۰- بین زن ومرد(زنان با ۹/۲۹درصد ومردان با۱/۵۰ درصد) ، و کمترین شکاف جنسیتی در بهره گیری از اینترنت را کشور استرالیا[۱]Junco

  دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد با موضوع : بررسی رابطه بین اضطراب رایانه ای و شکاف دیجیتالی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی ...

[۲] Cotton

[۳] Decker

[۴] Ani

[۵] Soker

[۶] Coulson

[۷] White

[۸] Weatherall

[۹]Flanagin

[۱۰] Metzger

 مطالعه ارتباط بین اضطراب رایانه ای و شکاف دیجیتالی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری

برای دیدن تکه های بیشتری از این پایان نامه و دانلود فایل پایان نامه با فرمت ورد ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک پایین صفحه مراجعه نمایید: