در صنایع و بخش ها ، دیجیتال تأثیر غیرقابل انکاری بر بخش بازاریابی دارد. به شکلی رشد می کند که تا سال ۲۰۲۰ ، پیش بینی می شود سهم دیجیتال از کل تبلیغات ، تقریباً ۵۰٪ تاج را که متعلق به تلویزیون پخش است ، که تحت سلطه آن برای ده ها سال است ، سقوط کند.

دیجیتال

با توجه به این موضوع ، مؤسسه بازاریابی دیجیتال با ۲۰۰+ رهبر بازاریابی از جمله CMO ، CDO ، مدیران ارشد بازاریابی و سران بازاریابی و دیجیتال در ایالات متحده ، انگلستان و اقیانوس آرام مصاحبه کرده است تا دریابد که فکر می کنند آینده برای دیجیتال برگزار می شود. بازار یابی.

این تحقیق که توسط شورای مشورتی جهانی صنعت ما ، متشکل از یک گروه برجسته از رهبران بازاریابی دیجیتال و آموزش ، متمرکز شده است ، این تحقیق در بخش بازاریابی دیجیتال از منظر جهانی در سال ۲۰۲۰ با هدف بررسی کانال های برتر ، چالش های کلیدی ، کمبود مهارت ، برون سپاری استعدادها و فن آوری های نوظهور متمرکز شده است. .

در این مقاله ، به برجسته های اصلی تحقیق می پردازیم تا بینش دیدگاه های رهبران بازاریابی دیجیتال به سمت ۲۰۲۰ را ارائه دهیم.

کانالهای اصلی بازاریابی دیجیتال

در سال ۲۰۲۰ ، با ظهور استفاده از شیفت دستگاه ها و سیستم عامل های جدید ، مصرف کنندگان بیش از هر زمان دیگری با مارک های تجاری درگیر خواهند شد. همانطور که تعامل تغییر می کند ، انتظارات پیرامون آن تعامل نیز تغییر می کند.

کلیه کانال های دیجیتالی موجود در تحقیق مهم به نظر می رسند و توجه و سرمایه گذاری بیشتری را به خود جلب می کنند. با این حال ، پنج مورد پدیدار شده اند که تمرکز تیم های بازاریابی از بین سال های ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۰ خواهد بود.

ممکن است به دلیل افزایش استفاده از موبایل در سطح جهان ، جای تعجب نداشته باشد که ۳۷ درصد از رهبران که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند ، در جایگاه اول در جایگاه اول قرار دارند. این مورد از نزدیک توسط بازار آنلاین / تجمعات ۳۴٪ و فیلمبرداری ۳۱٪ دنبال شده است. نمایش و ایمیل به ترتیب ۳۱٪ و ۳۰٪ دو مورد از پنج مورد برتر را تشکیل می دهند.

موبایل

هنگامی که به تجمعات “بسیار” و “بسیار” مهم و مهم نگاه می کنید ، بازار / تجمع کنندگان آنلاین باریک کانال های دیگر را به ۷۳٪ پیوند می دهند.

چالش های بازاریابان در سال ۲۰۲۰

هرچه فناوریهای پیشرفته تر به جریان اصلی تبدیل شوند و رهبران بازاریابی به دنبال جذب مشتری به روش های جدید باشند ، بازاریابان تا سال ۲۰۲۰ با یک سری چالش ها روبرو می شوند.

از این تحقیقات ، مشخص است که رهبران معتقدند بزرگترین چالش سرعت تغییر فناوری است. ۵۴٪ از CMO ها و بازاریابان ارشد گزارش می دهند که با تغییر در منظره دیجیتال تلاش می کنند و نگرانی هایی در مورد چگونگی ادامه کار اداره و تجارت آنها ابراز می کنند.

استخدام و مهارت ها همچنین دغدغه های کلیدی هستند زیرا پیدا کردن استعداد دیجیتال مناسب برای توسعه یک تجارت ، دشوارتر می شود ، در حالی که رقابت گسترده ای برای بازاریابان با تجربه دیجیتال با مهارت های تخصصی وجود دارد. این نگرانی از این است که ۸۲ ٪ از CMO ها و بازاریابان ارشد با این بیانیه موافقت کردند: “سازمان ما باید سرمایه بیشتری در آموزش و توسعه کارکنان سرمایه گذاری کند.” em>

استخدام

نگرانی در مورد استخدام استعداد ماهر در فهرست چالش های مربوط به هر یک از مناطق مورد بررسی در صدر جدول قرار گرفت. جالب است بدانید که بازاریابان سطح بالا در ایالات متحده بیشتر نگران پر کردن مشاغل با افراد مناسب یا حداقل افرادی با مهارتهای مناسب نسبت به افراد در U.K و اقیانوس آرام هستند.