یک خط موضوع ممکن است جزئی جزئی از طرح کلی موفقیت در بازاریابی ایمیل شما به نظر برسد اما می تواند یک کمپین ایمیل را ایجاد یا شکسته کند.

ایمیل های شما باید بر افزودن ارزش به تجربه مشتری ، ارائه پیام مناسب ، در زمان مناسب متمرکز شوند. محتوای شما باید به سوالات آنها پاسخ دهد و “نقاط درد” آنها را برطرف کند. اولین استراتژی ارزش در استراتژی ایمیل شما منجر به افزایش فروش ، شناخت بهتر برند و نرخ باز بالاتر خواهد شد.

بنابراین ، منتظر نمانید ، نکات برتر ما را برای ایجاد خط مطلبی کامل بخوانید و آماده افزایش نرخ باز و ROI کمپین های بازاریابی ایمیل شوید.

۱ ٫ با برترین ها بچسبید

این که آیا شما در حال کار برای یک تجارت کوچک پیراهن های سفارشی هستید و یا در یک مارک تجاری چندملیتی برجسته نشسته اید ، چند راهکار اصلی برای خطوط موضوع ایمیل دارید که جهانی هستند.

     

  • فوریت: باعث می شود مشترکان خود را احساس کنند که یک خرابی زمانی می تواند باعث شگفتی شود. با این حال ، بسیاری از این موارد می تواند منجر به فرسودگی لیست شود ، بنابراین از آنها کم مصرف استفاده کنید.
  •  

  • پیشنهادات: مردم عاشق چیزها و تجربیات جدید هستند ، بنابراین از این طریق بازی کنید. چیزی رایگان به آنها پیشنهاد دهید یا تخفیف قابل توجهی به آنها بدهید. آنها برای ادامه عضویت در لیست ایمیل شما ، این مقدار را خواهند دید.

در اینجا یک نمونه از ایمیل پیشنهادی از معاملات شرقی آورده شده است:

     

  • کنجکاوی: با استفاده از آنها در باز کردن ایمیل برای دریافت اطلاعات بیشتر ، کنجکاوی طبیعی گیرندگان خود را انتخاب کنید.
  •  

  • خود علاقه: بیشتر از این خطوط موضوع استفاده کنید. آنها معمولاً مستقیم هستند و با منافع خاصی که مخاطبان شما با باز کردن ایمیل دریافت می کنند صحبت می کنند. خطوط موضوع شخصی مورد علاقه همچنین با تذکر دادن به محتوای بدن ایمیل شما به بازکن های مقدماتی نیز کمک می کند.

این ایمیل قول می دهد پاسخ سؤال را در خط موضوع به مشترک بگویید:

     

  • از صنعت (مد ، فناوری ، و غیره) برای ایجاد اقتدار و بالا نگه داشتن نرخ باز استفاده کنید. اینها به ویژه وقتی که با یک نوع کنجکاوی جفت شوند ، خوب کار می کنند.
  •  

  • به یک داستان بگویید: آموزش داستان در خط موضوع شما روشی بی نظیر برای برجسته کردن سود و افزایش نرخ باز است.
  •  

  • استفاده از اثبات اجتماعی: به عنوان انسان ، ما برای توجیه تصمیمات خودمان به آنچه دیگران انجام می دهند نگاه می کنیم. این دانش را در خطوط موضوعی خود با ذکر داستانهای موفقیت ، برجسته کنید ، چگونه دیگران از محصولات یا خدمات شما استفاده می کنند یا حتی نامهای آشنا را ذکر می کنیم.

با استفاده از این ترفندهای امتحان شده و واقعی ، می توانید خطوط موضوعی خود را جلب توجه بیشتری کنید. شما حتی می توانید دو تا از این تاکتیک ها را برای حتی بیشتر بودن قدرت ایمیل ارسال کنید. در اینجا برخی از بهترین خطوط موضوع پست الکترونیکی برای نام تجاری بهینه ساز ترافیک وب Sumo به عنوان نمونه آورده شده است.

۲ ٫ تست ، آزمایش و آزمایش برخی دیگر

فقط پیروی از بهترین روشها برای ایجاد خطوط موضوع همیشه کافی نیست. شما هنوز باید آزمایش کنید و تجدید نظر کنید تا مشخص شود چه چیزی برای مخاطبان خود کار می کند. علاوه بر انجام تست های معمولی A / B ، می توانید خطوط موضوع خود را قبل از ارسال حتی تست کنید. CoSchedule یک ابزار رایگان ارائه می دهد که به شما در ارزیابی قدرت سرفصل های خود کمک می کند و برای خطوط موضوع نیز عالی است. تمام کاری که شما باید انجام دهید اینست که خطوط موضوع خود را درون آنالایزر قرار دهید ، و نمره ای را برای چگونگی عملکرد خط / عنوان ممکن دریافت خواهید کرد.

این برنامه همچنین مشخص می کند که چه نوع کلماتی را که در عنوان پیشنهادی خود استفاده می کنید و چقدر موثر این کلمات را در جلب توجه خوانندگان یا برانگیختن یک پاسخ احساسی دارند.

در استفاده از این توصیه با یک دانه نمک احساس راحتی کنید – گاهی اوقات ابزار بسیار مهم خطوط کوتاه موضوعی است که علی رغم طول آنها عملکرد خوبی خواهند داشت. به نظر دیگر ، این یک گزینه عالی است. فراموش نکنید که همچنین از اعضای تیم خود بخواهید نظرشان را بپرسید.

۳ a یک سؤال قانع کننده را مطرح کنید

سوالات یک روش عالی برای جلب نظر طرفداران شما در مورد چگونگی پاسخ دادن به یک سؤال است (و چگونه می توانید به آنها در پاسخ دادن به آن کمک کنید!)

در اینجا یک نمونه از راگاو حران آمده است.

وقتی از یک سؤال در خط موضوع خود استفاده می کنید که مربوط به شخص خریدار شما باشد ، حس کنجکاوی فرد را ترسیم می کنید و آنها را مجبور می کنید که اطلاعات بیشتری کسب کنند.

و یک مثال دیگر از برایان دین:

ما را اشتباه نگیرید؛ علامت سؤال اغلب غافل است. طبق SmartInsights ، ۷۲٪ از مارک ها نرخ کلیک پایین تر – ۸ ٫ ۱٪ به طور متوسط ​​را مشاهده می کنند – در خطوط موضوعی که با یک سوال پایان می یابدعلامت پیوندی در مقایسه با دیگر نگارشی. آنها ممکن است توجه بیشتری را جلب کنند ، اما در تحریک مشتریان واقعی عملکرد ضعیفی دارند.

با این حال ، علامت سؤال هنوز در لیست ماست. به همین دلیل است: این مربوط به کدام نقطه گذاری نیست که شما استفاده می کنید ، نحوه استفاده از آن است. بسیاری از مارک ها سؤالاتی را مطرح می کنند که خیلی عمومی است و به مارک آنها مربوط نمی شود. هنر پرسیدن سؤال این است که مشخص باشد که کپی / محصولات / پیشنهاد چیست. به این ترتیب ، سؤال در خط موضوع انتظارات را تعیین می کند و سپس آنها را برآورده می کند. اگر این کار را درست انجام دهید ، سؤالات عالی می تواند شما را از رقابت خود جدا کند.

۴ ٫ از زبان مختصر استفاده کنید ، از جمله افعال محور عمل

اکثر افراد صندوق ورودی های خود را خیلی سریع اسکن می کنند. این بدان معناست که هرچه خطوط موضوع شما مختصر ، واضح تر و محور تر باشد ، احتمال کلیک بر روی ایمیل شما بیشتر است. هنگامی که شما یک خط موضوع مختصر را ایجاد می کنید ، باید در مورد چگونگی سود شما از دریافت کنندگان ایمیل فکر کنید ، و فوراً این مزایا را روشن کنید. به عنوان مثال ، “افزایش نرخ باز ۴۰ درصدی” نسبت به “نحوه افزایش نرخ باز” قانع کننده تر است.

افعال اکشن بسیار مهم است زیرا آنها را به مردم القا می کند که اقدامی انجام دهند ، به ویژه هنگامی که در ابتدای خط موضوع گنجانده شده اند. در اینجا چند نمونه از مارک های معروف آورده شده است:

     

  • پاپ فیزیک: “آماده شوید. پای خود را برگردانید. »((همچنین برای علاقه به شخصی جذاب است))
  •  

  • دیجیتال بازاریاب: “” غار مرد “جدید من [تصاویر] را بررسی کنید (همچنین به کنجکاوی متوسل می شود)
  • دیجیتال

     

  • Topshop: “شلوار جین جدید خود را ملاقات کنید” (همچنین برای علاقه به خود جذاب است)

به خاطر داشته باشید که همیشه لازم نیست با خطوط موضوع خود فوق العاده خلاق باشید تا عملکردی عالی ببینید. در واقع ، خطوط موضوع صریح و روشن ، صادقانه ، واقعاً خوب کار می کنند. به یاد داشته باشید هر آنچه را ایجاد می کنید ، آزمایش کنید و فراموش نکنید که تیم خود را برای طوفان مغزی به خدمت بگیرید. وقتی صحبت از ایجاد عناوین می شود ، تلاش تیمی می تواند بسیار مفید باشد.