بازاریابی دیجیتال به مشاغل در هر اندازه کمک می کند تا خود را نمایان کنند. با این حال ، با در نظر گرفتن اینکه هزینه انجام یک تجارت چقدر گران است ، ممکن است کامپنی شما از داشتن بودجه اضافی بدون اطمینان اطمینان دریغ کند.

دیجیتال

استراتژی های مقرون به صرفه ای برای استفاده از طریق اینترنت برای مشروعیت بیشتر و جذب مردم به مشاغل و محصولات یا خدمات آن وجود دارد.

این که آیا از طریق رسانه های اجتماعی ، یک وب سایت یا هر وسیله دیگری ، تاکتیک های ظریف بازاریابی دیجیتال می تواند تفاوت قابل توجهی در بازاریابی و سودآوری سازمان شما ایجاد کند.

۱ ٫ بازخورد تبلیغات

ترافیک فراتر از آن است که مردم به وب سایت شما مراجعه کنند و تجارت شما را نمایان کنند. برای موفقیت شرکت خود در یک کمپین بازاریابی دیجیتال ، شما نیاز به ایجاد ترافیک هدفمند دارید.

ترافیک هدفمند به بازدید کنندگان وب سایت مراجعه می کند که فقط سایت شما را مرور نمی کنند ، اما به طور فعال به دنبال محصولات و اطلاعات هستند. هنگامی که می توانید ترافیک هدفمند را به وب سایت خود جذب کنید ، نرخ تبدیل بهتری ایجاد می کند زیرا احتمالاً آنها می توانند محصولی را خریداری کرده یا خدمات را به خدمت بگیرند و از آنها سؤال کنند.

ترافیک خوب نیز برای سودآوری بیشتر در سرمایه گذاری مورد نیاز است. به این ترتیب ، کمپین های شما افرادی را جذب نمی کنند که به سادگی در حال گشت و گذار در وب هستند ، اما در عوض ، تبلیغات شما به افرادی می رسد که درباره آنچه مارک تجاری شما می فروشد ، یا بلافاصله خرید می کنند.

سرمایه گذاری

یک راه برای هدایت ترافیک “کیفیت” با تبلیغات مجدد است. بازاریابی یک مکانیسم اساسی برای ایجاد مخاطب است. با وجود پارامترهای مشخص در مورد رفتارها ، علاقه ها و جزئیات جمعیتی آنلاین مخاطبان خود ، بازپرداخت تبلیغات را قبل از کسانی که مایل به همکاری با شما یا خرید از شما هستند قرار می دهد.

علاوه بر این ، بازپرداخت حتی می تواند در افرادی استفاده شود که یک بار در وب سایت یا برنامه شما خریداری کرده اند. تبلیغات به عنوان یادآوری یا معرفی ارزش شما عمل می کنند. دیدن اینکه چه تعداد تبدیل ها به کجا رسیده و از کجا حاصل شده است می تواند به شما در تنظیم دقیق برنامه های آینده حتی بیشتر کمک کند.

۲ ٫ فروش اجتماعی می تواند اتصال و تبدیل شود

۷۴٪ از خریداران B2B بیشتر تحقیقات خود را بصورت آنلاین قبل از خرید انجام می دهند

این توییت

مصرف کنندگان صرفه جویی تر و آگاه تر از گذشته هستند. به دلیل تأثیر فزاینده رسانه های اجتماعی ، مردم با استفاده از چنین کانال هایی برای تصمیم گیری در مورد خرید هوشمند از طریق تحقیق در مورد محصولات و تصمیم گیری و یا خواندن توصیه هایی استفاده می کنند.

۶۲ درصد از فروشندگان برتر ، معاملات بیشتری را به فروش اجتماعی منتهی می کنند. برای بهره گیری از نکات لمسی اساسی در سفر خریدار ، جلسات آموزشی موثرتر فروش اجتماعی لازم است. با توجه به اینکه خریداران وقت بیشتری برای تحقیق می گذرانند ، در حالی که به دنبال جواب می گردند ، کمک و ابزار مناسب برای آنها تهیه می کند.

برای کار در فروش اجتماعی ، به یک تیم رسانه اجتماعی نیاز دارید که می داند چگونه از Social برای ارتباط با مشتریان بالقوه استفاده کند. بازاریابان رسانه های اجتماعی نیاز به نظارت بر پروفایل های خود و ارایه ارزش به چشم انداز دارند و خریداران را به صورت مداوم و طولانی مدت درگیر می کنند.

به اشتراک گذاشتن محتوای چشمگیر و چشمگیر مهمترین کلید در کار فروش فروش اجتماعی است. با این کار ، شما با افراد ارتباط برقرار می کنید و می توانید بر روی آن تأثیر بگذارید تا تلاشهای فروش خود را بیشتر کنید. افرادی را که می خواهید با آنها ارتباط برقرار کنید و از چه سکوهایی استفاده می کنند ، شناسایی کنید و سپس محتوای خود را برای آن اهداف برنامه ریزی کنید. محتوایی ایجاد کنید که به صورت بصری جذاب باشد و راه حلی برای مشکل مشتری ارائه دهد. شما با هر دیدگاه مفید و مثبتی با یک چشم انداز ، شما می توانید نام تجاری خود را به عنوان یک متخصص در صنعت قرار دهید.

برنامه ریزی

مشاغل فعلی که فروش اجتماعی انجام می دهند مزایای زیر را گزارش دادند: افزایش میزان مخاطبان و دامنه ، تماس با چشم اندازها در طول سفر خریدار ، افزایش نرخ تبدیل و بهبود کارایی فروش.

۳ ٫ پیگیری موفقیت و تنظیم کمپین ها

استفاده از روشهای بازاریابی دیجیتالی ، مانند رسانه های اجتماعی ، می تواند به افزایش نرخ تبدیل در زمان واقعی کمک کند. نرخ تبدیل درصد درصد بینندگانی است که به سرب و به زودی مشتری تبدیل می شوند.

از معیارها و ردیابهایی مانند بازده سرمایه گذاری (ROI) ، فروش افزایشی ، بازدیدکننده های برگشتی و موارد دیگر برای ارزیابی اثربخشی فروش استفاده می شود. اینها به شما کمک می کنند استراتژی برند خود را تدوین کنید ، مواردی را که باید مورد توجه قرار گیرد رعایت کنید و در هنگام پیشرفت ، یک محیط کار مشترک تر ایجاد کنید.

نرخ تبدیل و سایر معیارها نقاط ضعف در استراتژی های بازاریابی شما را برجسته می کند. اگر می دانید که ایمیلی به یک لیست کامل از لیست ارسال شده است ، اما فقط تعداد معدودی از افراد تبدیل شده ، می دانید که چیزی اشتباه نیست. هنگامی که یک کمپین رنج می برد ، می توانید تشخیص دهید که کدام قسمت از لمس مشتری را خاموش کرده و آن صفحه یا ایمیل را تنظیم کنید تا جذاب تر شود.

شناخت و استفاده از معیارهای کلیدی شما را قادر می سازد تا منابع را در کانالها و تاکتیک های بازاریابی اختصاص دهیدکه کار می کنند ردیابی موفقیت همچنین به شما کمک می کند تا در آینده آن را با سرعت بیشتری تکرار کنید ، بنابراین زودتر با آینده نگران می شوید.