رقابت آنلاین برای به دست آوردن مشتریان جدید یک چشم انداز دشوار است. بسیاری از بازاریابان باهوش در خارج وجود دارند که همه موارد و مزایای بازاریابی آنلاین را می شناسند ، و به دست آوردن آن سهم بازار که در تلاش برای تصرف خود داشته اید ، برای آنها بسیار ساده تر است.

باهوش

اگر می توانید یاد بگیرید که از همان ترفندهایی که انجام می دهید استفاده کنید ، وارد عمل شوید. یکی از این ترفندها ، یادگیری چگونگی استفاده از گوگل Ads برای درگیر کردن مشتری و ایجاد فکر در مورد شرکت شما است.

در اینجا چند نکته در مورد چگونگی استفاده از گوگل AdWords و کارآمد کردن آن به نفع شما آورده شده است.

گوگل کمپین های تبلیغاتی پرداخت شده

جهان PPC بسیار گیج کننده و بسیار رقابتی است. این مانند eBay در مورد استروئیدهاست و هرکسی برای یک چیز دلخور است: سهم بازار. کمپین های تبلیغاتی گوگل شما به شما امکان می دهد تا با ترکیبی از هدفگذاری جغرافیایی ، کلمات کلیدی ، آمار جمعیتی اساسی و رفتار مخاطبان ، مشتری های ایده آل خود را برای فروش نام تجاری ، خدمات و محصولات خود ترکیب کنید.

زیبایی این ایده این است که با مدل PPC فقط وقتی می توانید نتیجه مورد نظر خود را بدست آورید ، هزینه ای را پرداخت می کنید که یک کلیک بر روی تبلیغ شما است. گوگل Ads به شما امکان می دهد راه خود را به رتبه های جستجو “تقلب کنید” اما بدون اینکه غیر اخلاقی باشید.

تنها تفاوت بین رتبه بندی شما و مواردی که در زیر شما قرار دارد این است که وضعیت شما “ارگانیک” نیست.

آلی در مقابل پرداخت

این ما را به یک رتبه بندی بحرانی ۱۰۱ می رساند ، این تفاوت بین یک رتبه بندی ارگانیک و یک رتبه پولی است. برای رسیدن به صدر یک رتبه بندی ارگانیک ، باید در ساخت مطالب خود کوشا باشید.

این کار بسیار زیادی است و نیاز به مقدار کمی از وقت برای ایجاد ایده هایی برای وبلاگ ها و مطالب تازه دارد.

ایده

رشد ارگانیک بسیار رقابتی است و دانش زیادی در مورد نحوه کار موتورهای جستجوگر Google با چالش های ترسناک SEO (بهینه سازی موتور جستجو) کسب می کند. از طرف تلنگر رویکرد بسیار ساده تر است که هزینه تبلیغات Google را پرداخت می کند.

این امر به شما امکان می دهد درست بالاتر از بالاترین رتبه بندی ارگانیک ظاهر شوید. با این حال ، شما هنوز هم باید در مورد بهترین استراتژی برای تبدیل شدن به یک پیشنهاد دهنده موثر ، دانش خاصی بدست آورید ، بنابراین می توانید از دلارهای بازاریابی خود نهایت استفاده را ببرید و به بیشتر افراد برسید.

دلار

حراج AdWords

درست همانطور که از نام آن مشخص است ، گوگل AdWords درست مانند یک سایت مناقصه برپا شده است که تبلیغ کنندگان را مجبور می کند برای موقعیت و مخاطبی که می خواهند برای رسیدن به آنها پیشنهاد دهند ، پیشنهاد دهند. می توانید تعداد دلارهایی را که مایلید برای پیشنهادهای خود بپردازید و قیمت هر کلیک را دریافت کنید تعیین کنید.

قیمت

اگر به نظر می رسد بالاترین پیشنهاد دهنده برای آن هدف و موقعیت هستید ، وقتی شخصی با استفاده از کلمات کلیدی شما جستجو انجام می دهد ، تبلیغ شما نشان داده می شود. گوگل همیشه به بالاترین پیشنهاد دهنده مراجعه می کند و اگر بودجه شما چندان داغ نیست ، می تواند برای رتبه بندی چالش برانگیز باشد.

با این حال ، یک عامل اضافی وجود دارد که به شما یک عامل دیگر می دهد: گوگل حتی در هنگام پرداخت هزینه برای رتبه بندی ، از نظر کیفیت کاملاً متفاوت است. همچنین ، اگر بالاترین پیشنهاد دهنده هستید ، اما بالاترین پیشنهاد دهنده پایین تر از حداکثر PPC شما است ، شما فقط قیمتی را دریافت خواهید کرد که دومین پیشنهاد دهنده حاضر به پرداخت آن هستید.

به نظر می رسد گیج کننده است ، و صریح ، می تواند باشد ، اما وقتی این اتفاق بیفتد به نفع شما کار می کند. در روند مناقصه ها می تواند خیلی اتفاق بیفتد اما ، به بیان ساده ، برای رسیدن به موقعیت مورد نظر خود باید بالاترین پیشنهاد و بهترین کیفیت را داشته باشید.

معیارهای کیفیت

از آنجایی که گوگل فقط به پیدا کردن بالاترین پیشنهاد دهنده علاقه ای ندارد ، شما همچنین باید هنگامی که تصمیم به کلیک بر روی آگهی / پیوند خود گرفتید ، کیفیت اطلاعاتی را که می خواهید به مصرف کننده ارائه دهید در نظر بگیرید. این بدان معناست که فکر باید در صفحه فرود شما قرار گیرد.

گوگل می خواهد اطلاعات مربوط به کلمات کلیدی شما را ببیند زیرا این باعث رضایت مشتریان آنها می شود. همچنین اگر کلیک های خود را به صفحه ای ارسال می کنید که باعث می شود بازدید شما در حین انجام آنها ارزش داشته باشد ، تبدیل های بیشتری را نیز مشاهده خواهید کرد.

شما می توانید با ارائه یک پیشنهاد ویژه ، ثبت نام رایگان برای خبرنامه یا پیشنهاد ویژه کدگذاری شده از آنها ، از هر کلیک استفاده کنید. تبدیل لازم نیست فروش باشد. فقط باید آنها را مجبور کند که خواستار عمل خود شوند و آنچه را که می خواهید انجام دهند ، انجام می دهند.