اردیبهشت 8, 1403

آب بندی نما و عایق بندی نمای ساختمان در کرج و تهران و رشت

در بسیاری از موارد شاهد کندن سنگ ها و افتادن آن ها بوده اید علاوه بر اینکه به شما خسارت وارد شده و نیاز است مجدد آن را تعویض کنید بر زیبا نبودن و ظاهر ناخوشایند نمای ساختمان شما نیز تاثیر گذار است اما هنگامی که ساختمان شما آب بندی شده باشد هرگز سنگ های نمای ساختمان شما نمی شکند و خراب نمی شود و هیچ گونه درزی در بین آن ها ایجاد نمی شود. و ساختمان شما ظاهر زیبای خود را حفظ می کند.

بسیاری از ساختمان هایی که آب بندی نمی شوند بعد از گذر زمان دچار شوره می شوند زیرا بعضی از موادی که برای ساختن ساختمان استفاده می کنند دارای شوره هستند و باعث می شود که بعد از چند وقت شوره ی ساختمان شما آشکار شود. اما اگر ساختمان خود را آب بندی کنید مانع از افتادن این اتفاق می شوید.و هرگز ساختمان شما دچار شوره نمی شود.آب بندی نمای ساختمان از ورود صداهای مزاحم و همچنین آلودگی های صوتی به خانه شما جلوگیری می کند. و چون از اتلاف انرژی جلوگیری می شود باعث می شود که در تابستان فضای خانه شما کاملا خنک باشد و در زمستان نیز هوای گرمی را در خانه ی خود داشته باشید.

آب بندی نمای ساختمان باعث ماندگاری بالای ساختمان شما می شود و ایمنی ساختمان شما را خیلی بالا می برد و در برابر بسیاری از عوامل مقاوم می سازد.و همچنین می تواند جایگزین خیلی خوبی برای ایزوگام باشد و حتی خیلی بیشتر از ایزوگام کردن ساختمان خود از آن راضی باشید. زیرا ایزوگام نیز بعد از چندوقت نیاز به ترمیم و حتی ایزوگام مجدد دارد اما در آب بندی ساختمان این اتفاق رخ نمی دهد و هرگز اینگونه و به این شکل نی باشد و مدت ها ساختمان شما را ایمن نگهداری می کند.

عایق کردن نمای ساختمان با طناب و بدون داربست:

عایق کردن نمای ساختمان با طناب و بدون داربست از نظر هزینه برای شما بسیار به صرفه می باشد.
علاوه به مقرون به صرفه بودن آن از نظر مدت زمان نیز بسیار برای شما مناسب است. چون کار ساختمان شما خیلی سریع انجام می شود و همچنین از اتلاف وقت جلوگیری می کند. عایق کردن نمای ساختمان با طناب و بدون داربست در بین مردم بسیار پرطرفدار است. و با این کار هرگز ساختمان شما دچار نم و رطوبت نمی شود. و در هنگام بارندگی هیچ مشکلی برای ساختمان شما پیش نمی آید.زیرا در هنگام بارندگی ممکن است به علت نم دادن ساختمان وسایل موجود در خانه شما و حتی رنگ دیوار های شما با رطوبت مواجه شوند و باعث خراب شدن و از بین رفتن آن ها شود.اما هنگامی که شما ساختمان خود را عایق بندی می کنید جلوی این اتفاق را می گیرد و از این دسته مشکلات ساختمان شما را تهدید نمی کند.

مقاله دیگر :   شرکت تولیدی بازرگانی آسا صنعتگران اصفهان :تولید و فروش دستگاه های صنایع غذایی

توجه داشتن به نمای ساختمان یکی از مهمترین مواردی است که باید در ساختمان سازی به آن توجه کنید.برای ساختن نما علاوه بر اینکه باید به زیبایی آن توجه کرد همچنین باید به عواملی از جمله فرسوده نشدن آن و مقاومت آن در برابر بارندگی توجه کرد.که با عایق کاری ساختمان خود می توانید این مشکلات را نداشته باشید.

مطمئن ترین و تضمینی ترین عایق کاری برای ساختمان عایق بندی نمای ساختمان با طناب و بدون داربست می باشد. زیرا علوه بر اینکه از جدیدترین  و با کیفیت ترین مواد عایق کاری تشکیل شده است دارای قدرت جذب بسیار بالا آن مواد و ماندگاری خیلی زیاد نیز می باشد.
علاوه بر عایق بندی با طناب انواع عایق بندی های دیگری از جمله عایق کاری ساختمان با عایق های معدنی، عایق های پلیمری و عایق کاری ساختمان با راپل و… را شامل می شود.

آب بندی نما و عایق بندی نمای ساختمان در کرج و تهران و رشت

عوامل زیادی در قیمت عایق کردن نما موثر و دخیل می باشند.و همچنین علاوه بر اینکه قیمت ارز همواره دارای نوسانات زیادی می باشد و مدام در حال تغییر می باشد پس در نتیجه قیمت عایق کردن نمای ساختمان نیز با توجه به این شرایط تغییر می کند. اما برای اطلاع داشتن از قیمت عایق کردن نمای ساختمان خود می توانید از شرکت های معتبر و افراد متخصص و با تجربه در این زمینه تماس بگیرید و از قیمت تقریبی عایق کردن نمای ساختمان خود مطلع شوید.
اما بعضی از عوامل نیز در قیمت عایق کردن نمای ساختمان شما می تواند خیلی موثر باشد.
مثلا قیمت محصولات و موادی که قرار است عایق کار برای عایق بندی نمای ساختمان شما از آنها استفاده کند خیلی مهم می باشد و یکی از مهم ترین عواملی است که در قیمت عایق بندی نمای ساختمان شما نقش بسزایی دارد. زیرا هر چقدر قیمت ارز بالا برود به مراتب قیمت محصولات و موادی که قرار است خریداری کنید بالا می رود و به همین علت در هزینه ای که قرار است برای عایق بندی نمای ساختمان خود داشته باشید موثر است.
از دیگر عواملی که در قیمت عایق کردن نمای ساختمان شما موثر می باشد هزینه و دستمزد پیمانکاران، کارگران و عایق کار ی که قرار است کار عایق بندی ساختمان شما را نیز انجام بدهند می باشد. زیرا دستمزد آن ها نیز ممکن است با نوسانات ارز بالا رود و در هزینه ای که قرار است انجام دهید موثر باشد.