اردیبهشت 8, 1403

استفاده از آجرنسوز نما در دکوراسیون داخلی ساختمان :

همان طور که می دانید آجر نسوز از خاک یا همالن رس نسوز تولید می شود. رنگ و ابعاد متنوع آجر نسوز ، قابل استفاده بودن در نمای داخلی و خارجی ساختمان و استفاده به عنوان آجر کف فرش مهم ترین دلایل استفاده روز افزون از آجر نسوز می باشد. با استفاده از آجر نسوز برای معماری نمای داخل ساختمان سبک متفاومت و متنوعی را برای خود به ارمغان بیاورید. اگر آجر نسوز را به سبک کلاسیک برای نمای داخلی استفاده کنید در واقع یک سبک غربی را برگزیده اید. این نوع معماری کلاسیک بر مبنای نظم متقارن شکل می گیرد. آجر نسوز در طراحی دکوراسیون داخلی به سبک کلاسیک، وقتی با نظم خاص و بی نظیری در کنار یکدیگر قرار گیرند، نمایی باشکوه و خیره کننده به وجود می‌ آورند.

 

آجر نسوز در طراحی داخلی ساختمان یا منازل مسکونی :

در اواخر قرن بیستم بود که استفاده از آجر نسوز برای طراحی داخلی بیشتر مورد استقبال قرار گرفت. معماران برای خلق یک بافت ملموس و با جذابیت بالا جهت طراحی ذاخلی نمای ساختمان از آجر نسوز استفاده می کنند. به دلیل مقاومت بالایی که آجر نسوز دارد. هم در نمای داخلی و هم در نمای خارجی اجرا می گردد. در دنیای امروز استفاده از اجر نسوز برای نما سازی ساختمان طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. از اجر نسوز علاوه بر دیوار در ساخت شومینه ها کمک گرفته می شود. در مکان های عمومی مانند رستوران ها و کافی شاپ ها و … برای جذاب کردن نمای محیط از آجر نما نسوز در طرح و رنگ های زیبا بهره می برند. بدین ترتیب جلوه بصری بسیار زیبایی را با کمک آجر نما نسوز به محیط اطراف می دهند.استفاده از آجر نسوز به سلیقه افراد بستگی دارد. اگر به دنبال ایجاد یک فضای خنثی هستید می توانید از آجر نسوز مشکی یا آجر نسوز خاکستری برای ایجاد این فضا کمک بگیرید. حتی برای ساخت خانه هایی به سبک کلاسیک هم می توان از آجر نسوز قرمز استفاده نمود.دیوار کار شده با آجر نسوز می تواند پس زمینه دوست داشتنی را برای فضای داخلی به وجود بیاورد. با قرار دادن قاب عکس بر روی اینگونه دیوارها خلاقیت خود را به چالش بکشید.

 

ویژگی های آجر نسوز در طراحی داخلی چیست ؟

  • دارای مقاومت در مقابل جذب آب
  • عایق در برابر سرما و گرما
  • تنوع در رنگ و ترکیبات رنگی
  • خاص و چشم نواز
  • ضد سایش بودن در مقابل خراشیدگی و ضربات
  • مقاومت فشاری بالا
  • نسوز بودن و عایق نسوز
  • داشتن رنگ ثابت و عدم تغییر رنگ در برابر عوامل مختلف
  • سازگار با محیط منازل، به دلیل عدم استفاده از مواد و آلاینده های مضر
  • عدم لغزندگی در دراز مدت
  • ماندگاری بالا و با دوام
  • دارای تنوع ابعاد
  • مرغوب و با کیفیت
مقاله دیگر :   برای عالی بودن از رنگ پودری استفاده کنید

قیمت و نحوه نصب آجر نسوز :

اجر نسوز توسط چسب و یا سیمان بر روی سطح مورد نظر نصب می گردد. قیمت آجر نسوز به متریال استفاده شده و ابعاد آجر نما نسوز بستگی دارد. همچنین نرخ تورم و نوسانات قیمتی در بازار نقش بسزایی در تعیین قیمت آجر نما نسوز می گذارد. به طور معمول از 100 تا 300 هزار تومان هزینه برای نصب اجر نسوز گرفته می شود.

طراحی داخلی منزل خود را با آجر نسوز انجام دهید :

آجر نسوز کاربردهای فراوانی در نمای داخل و خارج ساختمان دارد. اهمیت استفاده از آجر نسوز نما در عصر حاضر بسیار مورد توجه قرار گرفته است. دلیل این اهمیت مقاومت و طول عمر بالا و توانایی حفظ انرژی در انواع آجر نما نسوز می باشد. منظور از حفظ انرژی ثابت نگه داشتن دمای محیط است که در تابستان محیط منزل را خنک و در زمستان محیط منزل را گرم نگه می دارد.

نکات مهمی که در خرید آجر نسوز باید رعایت کنید :

  1. عدم وجود لب پریدگی در آجر نسوز
  2. جذب آب آجر نسوز کمتر از 2 درصد باشد ونمک موجود در بافت آجر نسوز زیر یک درصد باشد
  3. آجر باید از مقاومت لازم در برابر جذب رطوبت، یخ زدگی و حرارت بالا برخوردار باشد
  4. در تحدب و تقعر این نوع آجر هیچ پیچیدگی به چشم نخورد

فروش آجر نسوز با مناسب ترین قیمت در بازار :

مراکزی که دارای ارتباط نزدیک با تولید کنندگان آجر نسوز دارند مرجع استعلام قیمت و فروش آجر نسوز به صورت عمده هستند. برای خرید عمده آجر نما نسوز می توانید به این مراکز مراجعه نمائید یا با عامل فروش آن ها ارتباط برقرا کنید . ایران نیاز به عنوان یکی از معتبرترین فروشگاه های اینترنتی فعال در زمینه فروش عمده آجر نسوز می باشد. شما می توانید تمام نیاز خود را برای انتخاب و خرید آجر نما نسوز قیمت مناسب در این سایت انجام دهید. با مراجعه به اینران نیاز می توانید حجم بالایی از آجر ها را خریداری کنید.

 

لیست قیمت آجر نسوز ارزان در کشور از طرق مختلف قابل بررسی می باشد. اما معمولا تنها مراکز معتبر قابل اعتماد می باشند، و افراد می توانند از طریق آنها اقدام به تهیه نیاز خود کنند.