اردیبهشت 8, 1403

قیمت دوربین سونی الفا

قیمت دوربین سونی الفا

سونی در سال 1946 با نام توکیو تسوشین کوگیو، سازنده تجهیزات مخابراتی تاسیس شد. این شرکت با لوگوی سونی ضبط های مغناطیسی انجام داد و در سال 1958 به سونی تبدیل شد.

سونی روی نوارهای مغناطیسی و رادیوهای ترانزیستوری، ضبط کننده های صدا و تلویزیون تمرکز دارد. در سال 1975 سونی ویدیوی Betamax با عرض سانتی متر Betamax را به مشتریان معرفی کرد و در سال 1984 یک CD man disc منتشر کرد  تا مشتریان بتوانند یک خرید دوربین سونی آلفا خوب را تجربه نمایند.

دوربین جدید سونی Alpha A7 III دارای سنسور 24 مگاپیکسلی BSI CMOS تمام سنسور است. این سنسور همان سنسوری است که در گذشته استفاده می شد، اما سیستم دوربین و سیستم پایه پیشرفت های زیادی دارند. این دوربین علاوه بر ضبط با این وضوح می تواند در حالت UHD 4K نیز کار کند. Bionz X با سرعت بالا در این دوربین نه تنها آن را تا 10 تصویر شتاب می دهد (رزولوشن کامل)، بلکه آن را تا ISO 204800 افزایش می دهد که در نور کم بسیار مفید است. سرعت این دوربین نسبت به مدل های قبلی افزایش چشمگیری داشته است.

محصولات سونی فقط برای حرفه ای ها هستند، اما باید بدانید که نیکون دارای سطح بالایی از بازار جهانی دوربین است زیرا جایگاهی در ساخت محصولات DSLR برای مبتدیان، حرفه ای ها و غیرحرفه ای ها دارد sony.ir.center حداقل من بدون توضیح قبل از خودم پایین نیامدم.

Sony Alpha a7R IV جدیدترین محصول سونی است که به بازار عرضه شده است و می توان گفت که نقطه برجسته سری a7 سونی است. این دوربین را می توان به عنوان یک دوربین تکی با دوربین و سنسور 6 مگاپیکسلی نامید. این دوربین در ابتدا یک نسخه بدون آینه از Sony a7R III بود و در بسیاری از جاها تغییرات زیادی کرده است.

سونی همچنین بر بخش بازار تثبیت شده تمرکز کرده است. دوربین‌های دائمی در صورت استفاده از یک سنسور بزرگ می‌توانند روی تصاویر با وضوح بالا عملکرد بهتری داشته باشند. مدل هایی مانند این برای کسانی که دوربین DSLR دارند و می خواهند دوربین دستی داشته باشند عالی است.

مقاله دیگر :   سویشرت ورزشی پشمی نیم زیپ کاوین مشکی مردانه هومل Hummel (ساخت دانمارک)

اگرچه سونی دیر وارد بازار دوربین شد و با دوربین های فیلم رقابت نمی کند، اما به لطف فناوری و لنزها و سنسورهای بالای خود به یکی از سه شرکت برتر بازار دوربین تبدیل شده است. دوربین سونی نیکون برای کسب مقام اول با کانن رقابت می کند. در برخی زمینه ها سونی از کانن بهتر عمل کرد و در برخی دیگر رقابت تنگاتنگی بین این دو شرکت وجود داشت.

Sony Alpha 9 یک دوربین DSLR جدید با 24.2 مگاپیکسل Exmor RS CMOS و لنز Sony E-Mount است. این دوربین که دارای بهبود تصویر با زوم دیجیتال و دستگاه های ثابت است، به ثبت تصاویر 4K UHD با سرعت 20 فریم بر ثانیه با حداقل سرعت 30 ثانیه و حداکثر 30 ثانیه کمک می کند. این 1/8000 ثانیه است و دارای ویژگی های اساسی مانند صدای استریو، اثر انگشت و فوکوس خودکار و بسیاری storeha.ir موارد دیگر است.

این دوربین 3 اینچی دارای رزولوشن 922000 پیکسل است و برای باز شدن طراحی شده است. ارتفاع موتور جستجو 107 درجه بالا و 41 درجه پایین است. در صورت لزوم می توانید از وسایل الکترونیکی استفاده کنید. رزولوشن این صفحه نمایش 0.5 اینچی 2.36 مگاپیکسل است و XGA OLED Tru-Finder تصویری با وضوح بالا از تصویر جلو ارائه می دهد، بنابراین نمی توان احساس الکترونیکی بودن مخاطب را کرد. شما نمی توانید ببینید!

سونی در دوربین آلفا a7R IV از یک تثبیت کننده 5 محوره استفاده کرده است که مانند سایر مدل ها می تواند لرزش را تا 5.5 کنترل کند که برای فیلمبرداری ثابت و فیلمبرداری استفاده می شود. ویژگی این دوربین فناوری Pixel Shift Multi است. داشتن این فناوری به شما اجازه می دهد تا تصاویر 240 مگاپیکسلی ایجاد کنید.این برنامه با Sensor-Shift Image Stabilizer 16 عکس متوالی می گیرد. شما می توانید برای آگاهی از قیمت دوربین سونی آلفا از سایت های مختلف کمک بگیرید.