اردیبهشت 8, 1403

قیمت رینگ لایت

 

لامپ شارژ LED دو طرفه با دو بازوی LF-Y500 به شما و مشتریانتان کمک می کند تا آرایش کامل و عکس های ارزشمند بگیرید. درخشندگی ما در استفاده از مژه، ناخن و حالات صورت بسیار مهم است.

ویلچر

اکثر لامپ های لبه مستقیماً در جلوی لنز دوربین قرار دارند و اغلب توسط ساعت نور دوربین برای روشنایی مناسب کنترل می شوند. این نوع نور متکی به باتری است و عمدتاً برای عکاسی ماکرو استفاده می شود.

حلقه نور قابل حمل

این چراغ قوه کوچک با باتری بر روی گوشی هوشمند قرار دارد رینگ لایت دو شاخه که معمولاً خروجی نور مداوم را ارائه می دهد. این نوع لامپ حلقه ای برای سلفی و فیلم های هوشمند عالی است.

لامپ حلقه فلورسانس پایدار است

این نوع لامپ حلقه ای قطر بیشتری دارد و مستقیماً بر روی پایه نوری نصب می شود. دوربین یا تلفن را می توان طوری قرار داد که سوژه از طریق حلقه دیده شود. به دلیل نور ثابت، حلقه فلورسانس برای کاربردهای غیر عکاسی مانند آرایشگران و آرایشگران نیز استفاده می شود. kalassess.ir این نوع لامپ حلقه ای از دمای رنگ استفاده می کند که رنگ آن با فیلترهای ارائه شده تغییر می کند و نیاز به برق شهری دارد.

حلقه LED شما پایدار است

مانند لامپ حلقه ای فلورسنت، این نوع لامپ حلقه ای دارای حلقه بزرگ تری است و مستقیماً در جهت مخالف قرار می گیرد. دوربین یا تلفن را می توان طوری قرار داد که سوژه از طریق حلقه دیده شود. این ال ای دی ها معمولا قابلیت تغییر رنگ نور و یا تغییر دمای رنگ را از طریق فیلتر و رنگ نور دارند. این نوع لامپ حلقه ای در بین لوازم آرایشی و آرایشگاه ها محبوب است و از برق شهر استفاده می کند.

 

در واقع لامپ حلقه ای در ابتدا برای درمان و دندانپزشکی طراحی شده بود. اما با توجه به پتانسیل و گستردگی امکانات، این ابزار به کاربردهای تجاری مختلف تغییر یافته است. استفاده های مختلفی از رینگ لایت ها وجود دارد:

مقاله دیگر :   انواع لوازم خانگی برند بیم

1- به جزئیات توجه کنید

چراغ های زنگ به دلیل طراحی و ساختارشان ابزار خوبی برای روشن کردن جزئیات در عکس ها و فیلم ها هستند. به لطف طراحی حلقه نور سالانه، می توان از دوربین در وسط حلقه استفاده کرد تا کاربران بتوانند به جزئیات خاص در تصویر توجه کنند.

2- تصویر ماکرو

استفاده از لامپ های حلقه ای در هنگام فیلمبرداری با توجه به روشنایی مدل یا سوژه به طور یکنواخت توزیع می شود. در عکاسی ماکرو، نور حلقه روشن تر از جعبه نور است، نور کافی را در اطراف جسم کوچک ساطع می کند،   ilamph.irسایه را پنهان می کند و جزئیات بیشتری را ارائه می دهد. لامپ زنگ می تواند تصاویر و فیلم های با کیفیت بالا را با هزینه اضافی برای کاربران ثبت کند.

3- ایجاد افکت رنگی

می توانید با استفاده از لامپ های حلقه ای با جایگزینی لامپ های حلقه ای معمولی و سفید با لامپ های رنگی مختلف و یا با استفاده از فیلترهای رنگی در قسمت های مختلف آن جلوه رنگی ایجاد کنید.

4- ساخت فیلم

در صورتی که از رینگ لایت به عنوان تنها منبع نور در یک تصویر یا ویدیوی تبلیغاتی استفاده کنید، نور جذابی در اطراف موضوع عکس یا ویدیو ایجاد می شود و موضوع برجسته می شود. این ویژگی در هنگام عکس گرفتن ظاهری دراماتیک و حرفه ای را ارائه می دهد. برای ویدیوهای حرفه ای تر،  رینگ لایت کرج می توانید یک لامپ حلقه را با استفاده از جعبه نرم یا چراغ قوه تکمیل کنید.

5- لوازم آرایشی و بهداشتی

 

چرخش 360 درجه و دست‌های انعطاف‌پذیر می‌توانند به جایی که باید باشید نور اضافه کنند و پورت USB یکپارچه استفاده نامحدودی از دستگاه شما خواهد کرد.