اردیبهشت 8, 1403

بهترین ایده ها درمورد خرید کادو تولد و هدیه دادن به دوستان

دادن کادو به دیگران راهی عالی برای ابراز علاقه به دوستان و نشانه اهمیت دادن به آنهاست. اما گاهی هم انتخاب یک هدیه عالی کاری دشوار است. خوشبختانه، بخاطر برخی نکات، می توان بهترین خرید کادو تولد برای دوست و رفیق خود داشت با چگونه همراه باشید.

 

خرید کادو تولد

 

فکر کردن به این موضوع برای خرید کادو تولد برای دوست و رفیق خود مرحله اول برای شروع پیدا کردن یک ایده است. شما می توانید فکرهای خود را بر روی کاغذ بیاورید و شروع به نوشتن ایده هایی برای تهیه هدیه کنید. شما باید فکر کنید که دوستتان برای سرگرمی ها و علایق خود چه چیزهایی را دوست دارد. با نوشتن فهرست، نوع کتاب، فیلم یا موسیقی که دوست دارد را مشخص می کنید.

 

البته شما باید در نظر بگیرید که چه نوع هدیه ای را می خواهید برای دوست خود بخرید مثلا: یک هدیه خنده دار، یا یک هدیه احساسی و یا … . با ایده ها جالب و دوست داشتنی در ذهن خود به تولید ایده بیشتر و انتخاب کمتر خود ادامه دهید.

 

 

انتخاب هدیه به نسبت شخصیت فرد

 

هدیه ای برای دوستتان بهتر است که متناسب با شخصیت آنها باشد. با استفاده از فهرست ذهنی، شما اطلاعات و یادداشت‌هایی در ذهن خود دارید. بهتر است به هدایایی فکر کنید که او دوست دارد: خرید یک آلبوم از خواننده مورد علاقه اش، یک تی شرت از مارک مورد علاقه او، حتی عضویت در کلوپ هواداران را هم می توانید بررسی کنید.

 

برای کسی که هنرمند است، لوازم هنری یا صنایع دستی مطابق با سلیقه هنری او می توانید هدیه بگیرید. شما می توانید در مورد پروژه های هنری که می خواهند انجام دهد یا کارهایی که هنوز انجام نداده، هم فکر کنید.

 

گیاه با بسته بندی مناسب بخرید و بعد از پیچیدن، به عنوان یک هدیه برای دوست باغبان خود بعنوان هدیه بفرستید.

 

برای دوست ورزشکار خود هم می توانید یک یادگاری مربوط به تیم کمیاب یا عجیب و غریب که دوست دارد، تهیه کنید. قلاب‌ها، برچسب‌ها یا موارد ورزشی که ممکن است دیگران داشته باشند، را بررسی کنید تا برای دوستتان بخرید.

 

شما می توانید برای حیوانات خانگی دوست و رفیق خود اسباب بازی بخرید. از آنجا که حیوانات خانگی برای صاحبانشان مهم هستند، گاهی خریدن یک هدیه برای حیوان خانگی او، به اندازه هدیه برای صاحب آنها خوشحال کننده خواهد بود.

 

به ایده ای خارج از چارچوب علایق دوستتان هم می توانید فکر کنید. حتماً صرف نظر از علایق دوست شما، خرید کادو تولد برای دوست و رفیق شما باید متفکرانه و جالب باشد.

 

به ساخت یک هدیه دست ساز فکر کنید. اگر در فکر دادن یک هدیه خوب هستید، هدیه ای بگیرید که شما و دوستانتان هر دو با آن ارتباط برقرار کنید، آن هدیه دارای مفهوم بسیار زیاد باشد. به یک هدیه ای فکر کنید که نماد رابطه شما باشد و فکر و وقت و زحمتی که برای تهیه کادوی مناسب می کشید، بیشتر از پول برای رفیقتان می تواند معنی داشته باشد.

 

اگر شما از عکس های مشترکتان یک دفترچه بسازید. می تواند هدیه ای عالی باشد، زیرا دوست شما از مدت زمانی که صرف او می کنید قدردانی می کند و خاطرات بین شما زنده می شود.

 

اگر چیزی ساده مثل یک دستبند یا گردنبند بسازید تا به دوست خود بدهید به او یادآوری می کنید که چقدر برایتان مهم است.

 

در یک نامه صمیمی از دوستتان قدردانی کنید. گاهی یک پیام یا نامه معنی دار، تامل برانگیزتر از خرید کادو تولد برای دوست و رفیق صمیمی شما می تواند باشد. همچنین اگر شما یک نامه بنویسید و با هدیه خود بفرستید مطمئناً تأثیرگذاری بیشتری خواهد داشت. اما نامه باید کوتاه باشد.

خاطرتان باشد که گاهی کمترین چیزها، بیشترین است. اگر نامه خود را طولانی کنید، ممکن است صادقانه بنظر نرسد.

نوشته ای کوتاه برای دوست شما که بیش از همه برایش ارزش قائل اید، می توانید با تمرکز روی موقعیت خاص، مانند زمانی که به شما نیاز دارد، باشد.

 

گذراندن وقت با یک نفر می تواند، به او نشان دهد که برای او اهمیت قائل هستید و تجربیات شما می تواند برای او سرگرم کننده باشد.

دعوت و خرید کادو تولد برای دوست و رفیق برای صرف شام، نوشیدنی، کنسرت یا فیلم در بیرون از منزل هدیه است که نشان‌ می دهد به شخصیت و علاقه دوستتان فکر می کنید.

گرفتن کارت عضویت در یک موزه محلی، آکواریوم یا باغ وحش برای دوستتان هم‌ می تواند ایده ای جالب باشد. آنها برای یک سال بطور رایگان از امتیازاتی ویژه برخوردار خواهند بود.

مقاله دیگر :   هودی زنانه مشکی با طراحی پاریس مدمکست Madmext (ساخت ترکیه)

 

هدایای غیرمنتظره

 

گاهی اوقات، هم گرفتن هدایایی که غیرممکن به نظر می رسند، با ارزشتر از آنچه تصور می کنید بنظر می آید. چنانچه دوستتان حیوانات را دوست دارد، با جلسه اسب سواری این هدیه رو به او بدهید، یا اگر دوستتان جسارت بیشتری دارد، چتربازی کنید. یا اینکه ماشینی اجاره کنید و یک ماجراجو در پارک راه بی اندازید.

 

اگر قبض دوستتان را پرداخت کنید. چنانچه از نظر مالی خوب نیست، می توانید گاهی موجب کاهش بار هزینه ها، برای دوستتان شوید و به اندازه یک هدیه خوب برایش معنادار باشد. حتی می توانید برای دوستتان کمک مالی جمع کنید.

 

شما می توانید یک موسسه خیریه کمک مالی ایجاد کنید. کمک مالی را به نام آن‌ها انجام دهید و هدایایی را به‌عنوان قدردانی به آنها بدهید. مطمئن شوید که آنها به خیریه علاقه دارند.

 

مثلاً، اگر دوست شما به حیات وحش، به ویژه گرگ ها اهمیت می دهد، به مرکز حفاظت از گرگ، کمک مالی کنید.

 

نحوه دادن هدیه از نکات خرید کادو تولد برای دوست و رفیق

 

گاهی هم، چگونه هدیه دادن مهم است، این کار نمی تواند کامل و بی نقص باشد. با این حال، مهم‌ است که بیشتر فکر کنید که چگونه بر دوست خود تأثیر بگذارید، تا چیزی مفید و معنادار برای آنها تدارک ببینید.

 

برای مثال، چون فقط دوست شما گربه‌ها را واقعاً دوست دارد، به این معنا نیست که آنها واقعاً مجموعه ای آهن‌ربایی از شکل گربه را برای یخچال خود خواهد خرید.

 

قبل دادن یک نامه به دوستتان برای مناسبت های مختلف برای او آرزوهای خوب کنید. ولی آشکار نکنید که قرار است به او هدیه ای بدهید. فقط می‌توانید به این نکته اشاره کنید که هدیه ای به آنها می‌دهید. اما محتوای را مخفی کنید.

 

مثلاً، بگویید “نمی توانم منتظر سورپرایز تولدت باشم!”

سایت هایی مانند چگونه،آمازون،Ebay، پرزی باکس بهترین ایده ها برای خرید کادو تولد برای دوستان و آشنایان به شما می دهند.

 

چگونه می توانید علایق دوستتان را بخاطر بسپارید؟

 

چیزهایی که او دوست دارد یا درباره آن صحبت می کند، شامل، موسیقی، فیلم، هنر یا ورزش را در نظر داشته باشید. مهارت، استعدادها و سرگرمی های مورد علاقه اش را بخاطر داشته باشید و سعی کنید هر چیزی را که در هفته‌های گذشته گفته‌اند و می‌خواهند، را برایشان تهیه کنید.

 

برای نمونه، چنانچه اگر نقاشی را دوست دارند، سعی کنید: اکریلیک، گواش، رنگ روغن یا آبرنگ، برایش بخرید.

 

پروفایل های رسانه های اجتماعی او را بررسی کنید. ممکن است چیزهایی را پست کند که به آنها علاقه دارد. ابزارهایی که فکر می کنند جالب هستند. اگر می خواهید او را غافلگیر کنید، می توانید هدیه را مستقیماً به خانه او ارسال کنید.

 

اگر به مرکز خرید بروید و ببینید به چه چیزی نگاه می کنند و قصد خرید کالایی را دارند، آن را به عنوان یک هدیه یادداشت کنید. توجه کنید ببنید بخاطر قیمت خرید نکرده یا بخاطر عدم علاقه اوست.

 

توجه کنید تا ببینید چیزی را که می خواهند، ممکن است زمانی که در اطراف دوستان یا همکاران خود است، در مورد آن صحبت کند. همچنین به چیزهایی که در شبکه های اجتماعی می نویسند، توجه کنید.

 

ممکن است دوستتان تصویری از یک کیت آرایش خاص را پست کند و با اشاره به آن آرزویش را بیان کند.

 

از دوستان مشترک خود کمک بخواهید، شاید آنها هم ایده هایی داشته باشند. از او بپرسید که قبلاً به او هدیه ای داده اند، واکنش او چگونه بوده است. اینکار ممکن است به شما ایده خوبی بدهید.

 

اگر شما برای خرید کادو تولد برای دوست و رفیق در فکر هدیه گران قیمت هستید، یک هدیه هیجان انگیز، ایده خوبی است.

 

همچنین از والدین، خواهر و برادر یا سایر بستگان فرد بپرسید. آنها او را بهتر می شناسند.

 

شما می توانید بهترین ایده ها درمورد خرید کادو تولد و هدیه دادن به دوستان را در سایت چگونه دنبال کنید.

 

منبع : چگونه      یا https://chego.one/