اردیبهشت 8, 1403

انواع ظروف سرامیکی رنگی از کجا بخرم؟

 

قبل از استفاده: اگر ظروف سرامیکی را تازه انواع ظروف سرامیکی رنگی خریداری کرده اید، آن را در سرکه 4 درصد خیس کنید و بجوشانید که می تواند بیشتر مواد سمی را از بین ببرد.پس از استفاده: به سادگی می توانید باقی مانده مواد غذایی را ابتدا روی بشقاب تمیز کنید و سپس آن را با آب گرم با مواد شوینده بشویید و خشک کنید.

برای ظروف چینی با تزئینات طلایی، بهتر است از شستن آن در ماشین ظرفشویی خودداری کنید تا به دکوراسیون آسیب نرسد. اگر لکه سرسخت است، می توانید آن را برای مدتی خیس کنید و سپس آن را با یک پارچه نرم آغشته به مواد شوینده پاک کنید تا تمیز به نظر برسد.

ظروف چینی استخوانی را با مواد شوینده انواع ظروف سرامیکی رنگی نشویید، فقط با آب گرم بشویید. از آنجایی که جزء اصلی محصولات استخوانی چین کربنات کلسیم است، می تواند با اسید واکنش داده و دی اکسید کربن گازی را به عنوان رسوب اسید کربنیک تولید کند. شستشو با مواد شوینده ممکن است باعث خوردگی ظروف غذاخوری شود.

لطفا شش نکته را دنبال کنید 1- آن را در مایکروویو قرار ندهید تا گرم شود، در غیر این صورت لبه طلایی آن خورده می شود.

چهار نکته نگهداری از ظروف سرامیکی انواع ظروف سرامیکی رنگی 1.نگهداری ظروف سرامیکی-ضدعفونی جوش

قیمت انواع ظروف سرامیکی رنگی

اکثر ظروف سرامیکی آماده حاوی برخی از عناصر مضر برای سلامتی انسان هستند. برای مثال، لید آشناتر یکی از آنهاست. بنابراین، به طور کلی ظروف سرامیکی تازه خریداری شده می توانند از غلظت خاصی از آب ذوب شده با سرکه استفاده کنند تا تمام ظروف غذاخوری را تا زمان جوشیدن در آب خیس کنند تا ضد عفونی شوند که می تواند برخی از مواد سمی روی ظروف را از بین ببرد.

وقتی به خانه جدید نقل مکان می کنید، عروسی می گیرید، رستوران یا بار باز می کنید یا در یک جشنواره برای دوستانتان هدیه چینی انتخاب می کنید، اگر قیمت ظروف سرامیکی پایین و کیفیت پایین باشد، مواد مضری از آن خارج می شود. . لطفا از خرید چنین ظروف سرامیکی خودداری کنید. انواع ظروف سرامیکی رنگی بنابراین، چگونه می توان ظروف سرامیکی را انتخاب کرد؟ اجازه دهید نکاتی را به شما ارائه دهیم.

  1. 1. مواد سرامیکی خوب را انتخاب کنید
مقاله دیگر :   طرح ارتقای سواد حرکتی دانش آموزان | نمونه طرح , صورتجلسه , ابلاغ , پروژه 1400-401

هنگام انتخاب و خرید ظروف سرامیکی، چینی استخوانی، چینی تقویت شده بهترین است، هر دوی این دو ماده سرامیک مرغوب هستند. چینی استخوانی به عنوان نوعی پرسلن با عیار بالا در جهان شناخته شده است، این چینی طبیعی سفید مایل به شیری، دارای نفوذپذیری بالا، بافت سبک و ظریف است  انواع ظروف سرامیکی رنگی  و چینی تقویت شده نیز در فرآیند ساخت با آتش بالا، به طور گسترده استفاده می شود و بادوام است.

2.سرامیک ظروف نگهداری-پخت نمک برای تقویت

ظروف سرامیکی تازه خریداری شده دکوری را می توان در ابتدا برای مدتی در آب نمک جوشاند تا در هنگام استفاده محصولات سرامیکی به راحتی شکسته نشوند و در نتیجه عمر مفید آنها افزایش یافته و باعث نجات خانواده شود. اوه، سربار.

  1. ظروف سرامیکی نگهداری – تمیز پس از استفاده

خرید ظروف سرامیکی دست ساز

برای تمیز کردن ظروف سرامیکی استفاده شده ابتدا باید از آب داغ استفاده کنید تا لکه های روغن روی کل ظروف کاملاً حل شود و سپس از لوفا برای پاک کردن کامل استفاده کنید و با آب سرد کاملاً بشویید.

4.روشنگهداری-قرار دادن ظروف سرامیکی

ظروف سرامیکی شکننده هستند، بنابراین سعی کنید هنگام قرار دادن آنها مستقیماً روی هم قرار نگیرید تا از آسیب به سطح ظروف مختلف جلوگیری شود.

  1. مقدار PH لوسیون باید بین 11-11.5 باشد، زیرا سرامیک ها از قلیایی می ترسند.
  2. هنگام شستشو با آب تمیز، دمای آب نباید بیش از 80 درجه سانتیگراد باشد.
  3. فنجان داغ را مستقیماً در آب سرد فرو نکنید تا به دلیل تغییرات سریع دما به چینی آسیبی وارد نشود.
  4. در صورت وجود خط و خش، انواع ظروف سرامیکی رنگی می توانید از خمیر دندان برای پولیش استفاده کنید.

 

  1. اگر لکه چای وجود دارد، می توانید آن را با آب لیمو یا سرکه تمیز کنید.