اردیبهشت 8, 1403

طراحی سایت حرفه ای اقساطی

طراحی سایت حرفه ای اقساطی

 

با سلام خدمت تمامی همراهان وبینو ، در خدمتتون هستیم با موضوع طراحی وبسایت اقساطی پس در ادامه با ما همراه باشید

 

تیم طراحی وبسایت وبینو با بیش از 9 سال سابقه درخشان و طراحی بیش از 200 وبسایت در موضوعات مختلفی همچون خبری ، فروشگاهی ، تفریحی ، شرکتی ، شخصی ، دانشگاهی و … اماده ی ارائه خدمات خود به صورت اقساطی می باشد.

 

 

هزینه ها جاری یک وبسایت شامل موارد زیر می شوند که مادامی که قرارداد شما به صورت اقساطی باشد تمامی این هزینه ها نیز به همین شکل خواهند بود

 

هزینه دامنه

هزینه هاست

هزینه پنل پیامک (درصورت نیاز)

هزینه ی طراحی و پیاده سازی

 

چرا وبینو را برای سایت اقساطی انتخاب می کنید ؟

 

سابقه بیش از 9 سال فعالیت در زمینه ی دیجتال مارکتینگ و پروژه های متعدد در موضوعات های مختلف ، خیالی آسوده را برای کارفرمایان عزیز ما در مورد تخصص و حرفه ی ما به ارمغان آورده است.

با افتخار منتظر انجام پروژه شما نیز هستیم

 

همین حالا شما نیز می توانید درخواست طراحی سایت اقساطی خود را از طریق فرم زیر برای ما ثبت نموده تا کارشناسان ما در کمترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند.

 

هزینه ساخت وب سایت حرفه ای زیاد است ولی در آینده باعث پیشرفت و رشد کسب و کارتان میشود و در واقع به اعتبار کسب کارتان میافزاید.وقتی سایت شما دارای رابط کاری خوب و عالی و حرفه ای باشد کاربران بیشتری را به خود جذب میکند و بعد از اینکه کاربران جذب سایت کسب و کاری شما شدند، برای نگه داشتن کاربران باید محتوای قوی برای سایت خود داشته باشیدتا افراد تمایل بیشتری برای استفاده از سایت شما داشته باشند.

مقاله دیگر :   قیمت دوربین عکاسی حرفه ای

 

بنابراین هزینه کردن برای طراحی یک سایت حرفه ای رمز موفقیت در کسب و کار دیجیتال است.

 

در روند ساخت وب سایت، طراحی سایت اهمیت زیادی دارد. طراحی سایت اصلی ترین روند در ساخت سایت است.

 

به دلیل بالا بودن هزینه طراحی سایت حرفه ای، طراحی سایت را به صورت قسطی هم میتوان انجام داد. طراحی سایت اقساطی بیشتر بر هدف کمک بیشتر به مشتریان است. امروزه افراد برای پیشرفت و رشد سریعتر کسب و کار های اینترنتی خود نیازمند ساخت وب سایت فروشگاهی مربوط با کسب و کار خود هستند. به دلیل بالا بودن هزینه، بعضی از طراحان وب سایت برای کمک به مشتری ساخت سایت را به صورت اقساطی هم انجام میدهند.

 

اگر شما بودجه کافی برای ساخت سایت برای کسب کار خود را ندارید، میتوانید از طرح اقساطی استفاده کنید. امروزه در دنیای اینترنت و مجازی ، بیشتر کسب و کار ها برای تبلیغ و معرفی و در آخر فروش کالاهای خود اقدام به راه اندازی شبکه اجتماعی میکنند. شبکه های اجتماعی در طولانی مدت بازدهی دارند به دلیل اینکه شبکه های اجتماعی محدودیت های خاص خودش را دارد.

 

به علاوه اعتبار یک سایت برای کسب و کار خیلی بیشتر از حضور در شبکه های مجازی است.​

 

منبع : طراحی سایت اقساطی