اردیبهشت 8, 1403

هنگام خرید املاک به این موارد حتما دقت کنید

املاک

 

بسیاری از مردم طراحی خوب را با اندازه اشتباه می گیرند و تصور می کنند که خانه های بزرگتر – تنها به دلیل اندازه – آنها را راحت تر در خود جای می دهد. این یک افسانه است. یک خانه با تفکر طراحی شده می تواند فضای خود را به حداکثر برساند در حالی که یک خانه بزرگ می تواند هزاران فضا را هدر دهد.

این به این دلیل است که بسیاری از مالکان به دلیل افزایش مالیات، هزینه ها و هزینه های نگهداری تصمیم به فروش املاک گرفته اند.

بسیاری از مردم متوجه نمی شوند که پیش پرداخت و بستن خانه تنها شروع خانه دار شدن است. هنگامی که وارد خانه می شوید و شروع به ساختن ملک خود می کنید، بسیاری از چالش های دیگر ممکن است ایجاد شود.

بر اساس داده ها، تهران بالاترین اجاره بها را دارد. با این حال، بسیاری از مکان‌هایی که از زمان شیوع بیماری همه‌گیر در آن‌ها مقرون به صرفه‌تر شده، در مکان‌هایی مانند چیتگر ، پاسداران ، فرشته هستند.

شما تایید اولیه برای وام مسکن را دریافت کرده اید و شاید ماه ها – شاید بیشتر – را صرف جستجوی خانه رویایی خود کرده اید. شما عکس‌ها و اندازه‌گیری‌ها گرفتید و در چشم ذهنتان در حال تزیین و تزیین مجدد بوده‌ای.شاید حتی بالاتر از قیمت درخواستی پیشنهاد داده باشید، فقط برای اینکه شانس بیشتری برای مهر و موم کردن معامله داشته باشید. هنگامی که همه قرارداد را امضا کردند، به نظر می رسید که فقط روز شماری تا بسته شدن است.

آپارتمان شما برای زندگی غیرقانونی یا ناامن است : برای نقض قرارداد از سوی صاحبخانه بررسی کنید. اگر آنها نتوانند یک محیط تمیز، ایمن یا کاربردی را فراهم کنند، ممکن است بتوانید به طور کلی از قرارداد اجاره خود خارج شوید. این یک دلیل موجه برای شکستن اجاره نامه بدون عواقب مالی در نظر گرفته می شود

خانه‌های قدیمی که در سرتاسر کشور ظاهر می‌شوند، به دلیل تعهدشان به فردیت معماری برجسته می‌شوند. ویکتوریایی ها، استعماری ها و تودورها تنها سه مورد از بسیاری از سبک های معماری هستند که امروزه اغلب تکرار نمی شوند. ساختن این سازه‌ها به سختی می‌تواند کاردستی و توجه به جزئیات را در خانه‌های مدرن پیدا کند، بنابراین اگر ویژگی‌های معماری نزدیک به بالای فهرست شما باشد، خانه قدیمی‌تر ممکن است مناسب باشد.

یکی از دائمی ترین سوالات در مورد فروش خانه این است که آیا باید قبل از فروش آن را ارتقا دهید یا خیر. در حالت ایده‌آل، شما می‌خواهید خانه‌ای را به قیمتی بیش از مبلغی که پرداخت کرده‌اید بفروشید، اما پاسخ می‌تواند پیچیده باشد، زیرا برخی از بازسازی‌ها و افزودن‌های خانه هرگز ارزش خانه شما را به اندازه‌ای افزایش نمی‌دهند که بتوانید هزینه‌های آن را هم کاهش دهید. در اینجا چیزی است که باید بدانید وقتی می‌پرسید قبل از فروش خانه‌تان چه بازسازی‌ها و به‌روزرسانی‌هایی را باید انجام دهید.

فروش واحد مسکونی در تهران 

مدیر املاک فردی یا نهادی است که توسط مالک ملک برای نظارت و مدیریت امور روزانه سرمایه گذاری در املاک استخدام شده است. مسئولیت های مدیر املاک شامل تنظیم و جمع آوری اجاره، رسیدگی به درخواست های نگهداری، پر کردن واحدهای خالی و به طور بالقوه تعیین بودجه برای ملک است. مدیران املاک اغلب از اموالی مراقبت می کنند که سرمایه گذاران املاک یا در نزدیکی آن زندگی نمی کنند یا نمی خواهند شخصاً آن را مدیریت کنند. مدیر املاک بسته به نیاز مالک می تواند یک نفر یا کل شرکت مدیریت باشد.

محدودیت‌های سند می‌تواند بر نحوه استفاده، تزئین و لذت بردن از خانه‌تان تأثیر بگذارد. قبل از ارائه پیشنهاد برای خانه، مطمئن شوید که قبل از خرید هرگونه محدودیت سندی را که با آن مواجه خواهید شد را مطالعه کرده و کاملاً درک کرده اید. در اینجا چند روش وجود دارد که می توانید متوجه شوید که خانه دارای محدودیت قانونی است یا خیر.

ممکن است به نظر برسد که قیمت مسکن قرار است برای همیشه سر به فلک بکشد. از این گذشته، فانی می تخمین می‌زند که میانگین قیمت مسکن در ایالات متحده نسبت به سال گذشته 11.2 درصد (384000 دلار) افزایش خواهد یافت. این رقم قابل توجهی است، اما قیمت مسکن تضمینی برای افزایش هر سال نیست. آنها حتی می توانند سقوط کنند، اگرچه این یک اتفاق نسبتا نادر بوده است. بازار مسکن مانند همه ابزارهای سرمایه گذاری است: افزایش ارزش ها هرگز قطعیتی نیست.

پیش فروش آپارتمان در اسلامشهر 

اگر در حال تلاش برای خرید خانه هستید یا می خواهید وام مسکن فعلی خود را در آینده نزدیک تامین مالی کنید، مهم است که از وضعیت بازار مسکن آگاه باشید. اگر به دنبال فروش هستید، درک پویایی بازار محلی به همان اندازه کلیدی است. در این گزارش، ما نگاهی به همه چیز خواهیم داشت، از نرخ‌ها گرفته تا موجودی و حقوق صاحبان خانه. اگر فروشنده هستید، اوضاع هنوز بسیار عالی است.

انواع خاصی از وام ها شما را ملزم به پرداخت بیمه وام مسکن می کنند. در یک وام متعارف، معمولاً برای اجتناب از پرداخت بیمه خصوصی رهن ، باید 20 درصد پایین بیاورید، که معمولاً کارمزد ماهیانه ای است که به عنوان بخشی از پرداخت ماهانه خود پرداخت می کنید یا در ازای سود کمی بالاتر توسط وام دهنده پرداخت می شود. نرخ.

دانستن چگونگی کسب درآمد در املاک و مستغلات یک ابرقدرت است. با گام های مناسب، می توانید ثروت خود را افزایش دهید، در برابر تورم محافظت کنید و از بازار رو به رشد بهره ببرید. بیش از هفت راه برای شروع افزایش ثروت با استفاده از املاک و مستغلات به نفع خود وجود دارد. بیایید غوطه ور شویم و ببینیم چگونه شما نیز می توانید یک سرمایه گذار پرسود در املاک و مستغلات شوید.

به طور کلی حق ارتفاق ملکی با مالکیت ملک منتقل می شود. حق ارتفاق هایی که با ملک نقل و انتقال می کنند به «دوران با زمین» گفته می شود. 2 دلایل زیادی وجود دارد که چرا ممکن است یک واحد بخواهد یا نیاز به استفاده از دارایی واقعی دیگری داشته باشد. به این ترتیب، راه های زیادی برای ایجاد حق ارتفاق وجود دارد. این هوشمندانه است که بفهمید حق ارتفاق چگونه کار می کند، چه شما مالک ملک هستید و چه قصد خرید ملک در آینده را دارید همانطور که فرآیند مذاکره برای اجاره نامه تجاری خود را نهایی می کنید، یک سند اجاره تجاری به شما تحویل داده می شود. این سند یک قرارداد قانونی و الزام آور بین شما (مستاجر) و طرف مقابل (مالک یا مدیر ملک) است. اگر قرارداد را زیر پا بگذارید (در انجام بخشی از معامله خود شکست بخورید)، کسب و کار شما ممکن است مورد شکایت قرار گیرد و مجبور شوید به طرف مقابل خسارت بپردازید. حتماً آن را بخوانید و قبل از امضای آن سؤال بپرسید . برای کمک، در اینجا تمام بخش هایی در اسناد وجود دارد که می توانید انتظار داشته باشید.

تاریخ بررسی پیشنهاد یک روز برنامه ریزی شده است که فروشنده تمام پیشنهادات ارائه شده در خانه خود را برای فروش بررسی می کند. به‌جای بررسی پیشنهادها به محض ورود، همه پیشنهادات یک‌باره و در همان روز بررسی می‌شوند. این بدان معنا نیست که یک پیشنهاد در این تاریخ پذیرفته خواهد شد – فقط بررسی شده است. همچنین به این معنی نیست که فروشنده باید به تاریخ پایبند باشد.

اگر توجه نکرده اید، هزینه اجاره واقعاً در بسیاری از مناطق در سراسر کشور شروع به افزایش می کند. شکی نیست که بخشی از این به دلیل وجود دوره تقاضای بالای مسکن است. وانمود نخواهیم کرد که قیمت خانه نیز به میزان قابل توجهی افزایش نیافته است. با این حال، در میان بسیاری از مزایای داشتن مکان شما موارد زیر است:

در بیشتر موارد، املاک کلید در دست تعمیر، بازسازی و توسط شرکت هایی که در بازار کلید در دست تخصص دارند به سرمایه گذاران فروخته می شود. برخی از این مشاغل خدمات مدیریت ملک را نیز ارائه می دهند ، به این معنی که آنها وظایف صاحبخانه را از طرف سرمایه گذار انجام می دهند. این نه تنها در وقت شما صرفه جویی می کند، بلکه به شما امکان می دهد از راه دور سرمایه گذاری کنید و از راه دور درآمد کسب کنید.