اردیبهشت 8, 1403

با بهترین سایت های مد و لباس دنیا آشنا شوید

سبک زندگی دیجیتالی، بخشای مختلفی از زندگی سنتی ما رو تحت تاثیر قرار داده. از سبک غذا خوردن و حرف زدن و نوشتن و درس خوندن گرفته تا روشای کار و کاسبی و رانندگی و خرید و فروش و بازاریابی و سفر و فیلم دادن و هزار کوچیک و بزرگ دیگه. همه چیز رو سبک زندگی دیجیتالی تحت تاثیر خود می کنه.
سبکی که هر چند واسه شهروندان هزاره سوم، روشی خلاقانه و مدرن و براساس ارتباطات وسیع و سریع هست، اما واسه نسلای قبل از ما، دیدن نسلی که عشقش آیفون و زندگیش شبکه های اجتماعی و دائم در حال لایک و کامنت و فالو و هشتگ نویسی هست، کمی غیر قابل درکه! همه دنبال هستن.

به هر حال، دنیای دیجیتال، سبک زندگی ما رو در برابر تغییر کرده و باید بکوشیم این تغییر، ما رو از اصالت و فرهنگ و جایگاهی که داریم غافل نکنه و از این وسیله، واسه رشد و تعالی فرهنگ و شخصیت و اصالت خود و جامعه استفاده کنیم و وسیله، همیشه و هم اونقدر تنها یه وسیله باشه و جای خود رو به چیزای دیگه نده.

یکی از روندایی که سبک زندگی ما رو به طور کامل روشن و آشکاری تحت تاثیر قرار داده، سایتای فعال در میدون مد و لباسه که تلاش می کنه، برنده های جور واجور لباس و جواهرات و اکسسوری و مسائلی ازاین دست رو با رنگا، طرحا، تحلیلا و نظرات جور واجور، با قیمتای جورواجور و مانکنای ریز و بزرگ، به دنیای مد و لباس ما وارد کنه.

حالا بیشتر از ۱ میلیارد صفحه در اینترنت درباره صنعت مد و لباس ایندکس شده و این قضیه، ارزش و اهمیت و مخاطب مداری و مشتری گرایی این میدون رو در دنیای رنگارنگ تور جهان گستر رو می کنه.

صنعت مد و تبلیغات، با دنیای سلبریتیا و فعالان میدون استیج و فرشای قرمز آغشته شده و بخاطر این، علاقمندان موسیقی و سینما در سراسر جهان، همیشه به دنبال سبک زندگی سلبریتیا در بخش مد و لباس هستن.

بخاطر این، واسه باخبر شدن از بهترین پرتالای دنیای مد و لباس این روزای اینترنت، از شما دعوت می کنیم تا ادامه مطلب رو از نظر بگذرونین.

Elle

سایت elle.com رو باید یکی از فعال ترین پرتالای اینترنت در مورد مد و لباس دونست. این سایت در بالاترین جایگاه یافته های جستجوی گوگل واسه کلید واژه مهم fashion معرفی شده که خود نشون دهنده ارزش اطلاع رسانی و تخصص گرایی این پرتال در معرفی جدید ترین مدای دنیای مانکنای فشنه.

این سایت به بحث مد و لباس، به هر دو صورت عمومی و اختصاصی توجه داره و آخرین خبرا از فشن ویک (fashion week) ها تا حضور سلبریتیا در اسیتجا و فرش قرمزا و مراسم جورواجور رو پوشش تصویری و ویدئویی میده.

نکته مهم درباره این سایت اون هست که پرتال elle از ویراستارها، عکاسان و مشاوران حرفه ای در میدون مد و لباس برخورداره و بعضی وقتا کلکسیونایی که از لباسای جور واجور معرفی می کنه، با بازتابای خبری و خرید در سایتای دیگه بهره مند می شه.

شبکه فشن

سایت fashion.net از سایتای معروف و معتبر دنیای مد بازا هستش.
در این سایت، همه چیز که در دنیای فشن به دنبال اون هستیم، میبینیم. از سال ۱۹۹۵ میلادی به این سو، این پرتال از معتبرترین سایتای اطلاع رسانی در میدون مد و لباس هست و نگاه تخصصی به این بحث داره.
ارائه تصاویری شفاف و با کیفیت در کنار تحلیلای مهم از ویراستاران حرفه ای، درخشش خبری این پرتال رو در سایتای دیگه زیاد کرده. تحلیل برندای جور واجور دنیای فشن از جمله برنامه های این سایته.

مقاله دیگر :   سلفی های مرگبار برای عاشقان سلفی بازی

طراحی خاص این سایت دلیل می شه تا اطلاع رسانی سایت از حالت خبری صرف خارج شه و وضعیت جذابی در مرور تصاویر و خوندن تحلیلای دنیا مد در اختیار داشته باشیم.

مجله ووگ

بخش مد و لباس مجله Vogue که از مشهور ترین نشریات میدون فشن دنیا معرفی شده و همیشه روی جلد این مجله، استایلای جدیدی از سلبریتیای دنیای ورزش و سینما و مانکنای فشن منتشر می شه، سومین سایت مد اینترنته.

بخش فشن این مجله که در این نشانی در دسترسه، تلاش می کنه تا اخبار و تحلیلای داغ از دنیای مد و لباس این روزای مزونای طراحان برندای معتبر دنیا ارائه کنه.
بعضی وقتا، خبرهای ووگ، بازتابای اینترنتی زیادی پیدا می کنه، مخصوصا روی جلدای انا در بعضی موارد، جنجالی و پر حاشیه بود. مانند تصویر کریس رونالدو و یه مدل روسی که گفته می شد با سب بلاتر، رییس قبلی فدراسیون جهانی فوتبال فیفا هم در رابطه عاشقانه بود.

به هر حال، دنیای پر حاشیه و جذاب مد و لباس، همیشه مخاطبان خاص خود رو داره و این نشریه می دونه که چیجوری تحلیلای ناب این دنیای رنگارنگ رو به مخاطبان عرضه کنه.

مجله فشن

سایت fashionmagazine.com رو باید یکی از فعال ترین سایتای مد و لباس دونست که به طور اختصاصی به این بحث می پردازه. سایتایی که تا کنون معرفی کردیم، بخش خاصی به مد و لباس دادن و فعالیت اصلی اونا مد نیس.
اما این سایت فقط به بحث صنعت مد و حواشی اون اشاره میکنه.

اخباری که این مجله درباره اونا اطلاع رسانی می کنه، همه بخشای مد از سلبریتیا و مراسم هنری تا طراحان و کارشناسان برندینگ جواهرات و پوشاک مردونه و زنونه رو شامل می شه.

فشن نووا

سایت FASHIONNOVA.COM از جمله پرتالای پر بیننده و فعال اینترنت در میدون مد و لباسه. این سایت هم سایت تحلیلی و هم مجموعه ای واسه فروش برنده های جور واجور در بخشای جورواجور مد و لباس هستش.
این سایت درباره مد آقایون مطالبی منتشر نکرده.

۸ سایت فعال دنیای مد از نگاه

(سایت emploinewyork)

(سایت مد پاریسی)

( سایت nellyrodi)

(سایت giorgio1958)

(سایت cropp)

(سایت rvlt)

(سایت valentinagallo)

سایتایی که در بالا به اون گفته شد، بخشی از دنیای بزرگ و جذاب مد و لباس در فضای اینترنت هستن اما همین لینکا هم تا حد زیادی شما رو با آخرین رویدادها و تحولات و روندا دردنیای مد و لباس سلبریتیا و طراحان برند آشنا می کنه.